Gyémánt Unreal Tournament 3 (PC) HU PC DVD

Bruttó ár
490 Ft
Nettó ár: 386 Ft
 
régóta nem kapható
Termék kódja: 45890
HU feliratok

Gyémánt Unreal Tournament 3 (PC) HU [PC DVD]

ELKÉPESZTŐ. ELLENÁLLHATATLAN. ELSÖPRŐ.

Az Unreal Tournament® 3 megjelenésével visszatér a világ legkedveltebb akciójátéka, méghozzá páratlan grafikával, játékélménnyel és kihívással!

  • » Termékjellemzők

  • A rendelkezésedre állnak a leghalálosabb fegyverek, valamint az új, Necris gépjármű flotta.
  • Az egyjátékos hadjáratban megvédheted az emberiséget a Necris-inváziótól!
  • Offline és online küzdelmek várnak rád az új, Háború nevezetű, valamint a többi, már jól ismert játékmódban. A programhoz mellékeltük a díjnyertes Unreal® Engine 3 fejlesztőeszközöket, hogy saját modokat készíthess.

  • A cím a következő nyelveket tartalmazza:
    HU feliratokEN szinkron
    Gyémánt Unreal Tournament 3 (PC) HU - PC - PlayGoSmart : értékelés 5 5-ből 1 értékelés alapján.

    Értékelések Gyémánt Unreal Tournament 3 (PC) HU

    Megjelenítve 1-től 1-ig (összesen 1 ismertető)
    Talált Oldalak:   1  
    od Laisz Levente 5 az 5 csillagból! 2011.08.30.
    Unreal Tournament 3 - teszt Egyszerre „fast and furious” és taktikus FPS játékmenet, az Unreal 3 motornak köszönhetõen csodaszép, ugyanakkor villámgyors grafika: az UT 3 a 2007-es év egyik legszolidabb multis FPS-e. Nincs annál torokszorítóbb, mint amikor meglátsz egy darkwalkert. A Világok harcából jól ismert tripodokra emlékeztetõ, háromlábú hatalmas harci gépezet tetején egy pókszerû irányítófülke figyel, és lézerágyúival azonnal megsemmisít mindent és mindenkit, aki kicsit is a közelébe kerül. Ha az ellenség megtalál egy ilyesmivel, miközben lent kolbászolsz, esélyed sincs Piszokság? Csak várd ki a sorod, amíg végre te is kitapasztalod, mekkora királyság egy ilyenbe ülni! Ahogy az ízeltlábakra hasonlító három lába szép lassan a magasba lendíti fülkédet, már akkor átérzed, hogy itt most hatalmasat fogsz pusztítani... Aztán a gépszörny szép lassan beindul, és te gúnyosan kacagva nézed, ahogy a szerencsétlen ellenséges játékosok lent fel-alá rohangásznak, mint a hangyák. Hopp, te meghaltál! Bocsi öreg, neked annyi! Muhahaha, hogy ízlett az instant halál?! Miközben gúnyosan kacagsz, szinte istennek érzed magad: egy legyõzhetetlen, gonosz kegyetlen istennek. Egészen addig, amíg iszonyatos találat meg nem rezegteti fülkédet: egy leviathannal találkoztál. Minden lángba borul körülötted, hiába is menekülnél: meghaltál. Persze no problemo: ahogy újraéledsz, kapsz egy újabb esélyt, hogy bosszút állj, ám most már te is csak egy vagy a pályán rohangászó hangyák közül... „Elértük, amit akartunk!" - nyilatkozta boldogan Mark Rein, az Epic Games vezetõje, elégedetten dörzsölve a markát. A legtöbb UT-rajongó egybehangzó véleménye szerint az UT3-al sikerült az eredeti Unreal Tournament és az UT 2004 legjobb tulajdonságait és ötleteit egybevegyíteni. Pedig mostanában nincs könnyû dolga az Epicnek. Míg régebben nem nagyon kellett az õsrégi Quake III: Arena-n kívül komolyabb konkurenciával számolniuk, az utóbbi pár évben egyre nagyobb tempóban érkeztek a különbözõ Battlefieldek, Battlefrontok, Call of Duty-k. A rivalizálás pedig éppen most keményebb, szívósabb, erõsebb, mint valaha, hiszen itt van a Quake Wars, a Team Fortress 2, a Call of Duty 3 és a Portal. Ilyen körülmények között nagyon nehéz megvetnie a lábát még egy olyan veterán sorozat legújabb darabjának is, mint az Unreal Tournament. És hogy mivel tudják majd mégiscsak elcsábítani játékosok tömegeit a többi siker-várományos FPS-tõl? Az UT 3 hihetetlenül pörgõs és akciódús, a játékmódok nagyszerûen ki vannak dolgozva, az Unreal 3 motor által hajtott grafika pedig egyszerre gyönyörû és villámgyors. Most, hogy ezt tisztáztuk, lessük meg a játék részleteit... Az elsõ dolog, amit az Unreal Tournament 3 betöltése után észre fogsz venni az az, hogy a játék mennyire tükörsimán fut, annak ellenére, hogy a grafika minõségének terén bõven partiban van az összes többi modern FPS-el. Amellett, hogy az UT3 motorja megegyezik a Gears of War-éval, az UT 3-ban ábrázolt világ is igen erõteljesen az Epic taktikai shooterjére emlékeztet. Ugyanazokat a hatalmas, romos, gótikus épületeket fogjuk látni, és bár a helyszínek talán kevésbe darkosak és depressziósak, a „tengerészgyalogosok" (marines) is épp olyan tagbaszakadt, nagydarab, kétajtós szekrény, marcona fickók. A fõszereplõ (mert a single player részben olyan is van...) például akár Marcus Fenix fiatalabb változata is lehetne. Azonban az igazi lényeges különbség a játék gyorsaságában rejlik. Miközben a Gears of War-ban Marcusszal és kis csapatával lassan, taktikázva, az ellenséget kerülgetve tudtunk a legjobban érvényesülni, az UT-ban mindenre szélsebesen kell reagálni. Bár ha az általad irányított karakterrel a valós életben találkoznál, valószínûleg csak lassan cammogva tudna haladni a hatalmas izom és páncéltömeg miatt, a játékban azonban egy párduc gyorsaságával szaladunk, kenguru módjára tudunk egyszerû vagy dupla ugrásokat végrehajtani, továbbá a pillanat töredéke alatt tudjuk az egérrel megtalálni az ellenséget és egyetlen lövéssel telibe trafáljuk. Nem, természetesen az Unreal Tournament továbbra sem próbál a Quake III: Arena-nak a teljesen kaotikus öldöklés terén szerzett babérjaira törni, de most, hogy a legtöbb újabb multis FPS a lassabb, taktikusabb, csapatorientált játékstílust forszírozza a leginkább, az UT 3 az élen jár az adrenalin pumpálása terén. Aki a maximális realizmust zászlajukra tûzõ Call of Duty-k, vagy Battlefield-ek után már megszokta a lassabb és taktikusabb játékstílust, az elsõre csak kapkodni fogja a fejét az õrülten ide-oda ugráló ellenséges playerek között. A grafikához még azt is hozzá kell tenni, hogy semmiképpen sem szabad a demó alapján ítélkezni, ugyanis ott sokkal alacsonyabb felbontásúak voltak a textúrák. A teljes játék (megfelelõ gépen futtatva persze...) igazán gyönyörû, és alaposan kihasználja az Unreal 3 motorban rejlõ lehetõségeket. A grafika mellett a helyenként gépies, máshol kicsit ezoterikus, de mindenképpen rendkívül fülbemászó és a játékhoz jól illeszkedõ muzsikáról is csak elismerõen beszélhetünk. Érdemes felnézni a www.unrealtournament3.com honlapra ott folyamatosan szól a játék soundtrackje, így bele tudtok hallgatni, nálam cikkírás közben is ez megy folyamatosan. A másik, ami rögtön fel fog tûnni, az a fegyverek „nagylelkû" elhelyezése. Miközben más FPS-ekben relatíve nehéz rálelni az igazán brutális fegyverekre, itt már a kezdõhelyek környékén újratermelõdnek a legütõsebb mordályok is. Természetesen hihetetlen széles a felvehetõ arzenál választéka, de nekem talán a háromcsöves rakétavetõ jött be a leginkább. Ha pontosan célzol, akkor emberi ellenséggel szemben ezzel általában elég egy-két lövés, hogy leterítsd célpontodat, de ez a fegyó kiváló a rád vadászó jármûvek ellen is. Az elsõdleges lövéssel persze csak egyetlen rakétát tudsz gyilkos útjára engedni, viszont ha nyomva tartod a jobb egérgombot, akkor mindhárom rakétacsövet betölti és rálockolva az ellenségre iszonyatos pusztítást végez. Máskor viszont épphogy a mesterlövészpuskát favorizáltam. Az Onyx Coasthoz hasonló hatalmas térképeken bõven van idõd, hogy egy biztos helyen kempelve („teeeee, kempelõ kecseg teeeeee!") kipécézz, és telibe trafálj jó messzirõl valakit. Persze elõfordul, hogy hiába hisszük magunkat biztonságban, csak ránk talál valamilyen arra kószáló ellenség, hogy megzavarja a sniperkedés sunyi kis élvezetét. Szerencsére a mesterlövész puska ebben a játékban közvetlen közelrõl is egész hatékony, aki pedig igazán pro, azok a távcsõbe zoomolás nélkül is fejen tudja lõni játékostársát. Buuuuuuuumm hecccsát! Aztán ott vannak hihetetlen jól kidolgozott jármûvek. A készítõket nem kötötte a valóságos harcászati technológia, tehát nyugodtan szabadon engedhették igencsak termékeny fantáziájukat. A darkwalkert már említettem, de második nagy kedvencem a mantra nevû légsikló, amely Luke Skywalker legvadabb siklóálmait is felülmúlja. Magasan repülni ugyan nem tudunk vele, csak lebegni, viszont nagyobb ugrásokat is végre tudunk hajtani. Ez azonban még mind semmi: ha alacsonyabbra ereszkedünk, akkor hihetetlen kegyetlenséggel apró húscafatokra darálhatjuk az éppen arra szaladgáló balszerencsés ellenséget. Egészen biztos vagyok benne, hogy jó páran közületek igencsak favorizálni fogjátok ezt a Carmageddon autóit is megszégyenítõ járgányt. Aki pedig inkább iszonyatosan brutális tûzerõre és egy erõdítmény falához hasonló vastagságú páncéllal rendelkezõ hatalmas tank irányítására vágyik, annak ott van a Leviathan. Az egyetlen negatívum, hogy ez a masina kegyetlen csigalassúsággal mozog, viszont ezért bõségesen kárpótol, hogy egyetlen lövése azonnal halált jelent mindazoknak, akik éppen a környéken voltak. Jópofa ötlet az is, hogy a [space] lenyomásával a tank némileg átalakul: az ágyúcsõ a tank hátuljára kerül. A lövedék feltöltésének és ágyúlövés hangja pedig pazar élmény, csak a szomszédokat rázd le valahogy, akik dühösen becsöngetnek, miután a mélynyomód dörrent egy nagyot. No igen, semmi sem tökéletes: ilyen az egyjátékos sztori mód... Nos, ennek a legnagyobb erénye, hogy legalább van. Bár ez állítólag sokkal „kiforrottabb" és „érdekesebb", mint amit az elõzõ részekben összeröffentett az Epic, hiszen maga Mark Rein is azt állította: „ez a legjobb, amit valaha is UT-hez készítettünk", de az biztos, hogy a katarzis oly messze járt tõlem, mint ide Lacháza. A történet szerint jönnek a necrisek, legyilkolják a fõszereplõ marine családját és barátait, hõsünk is súlyosan megsebesül, azonban összeszedi magát és bosszút áll. A játék során találkozni fogunk jól ismert UT-karakterekkel, akik az „újraéledési pontok" fontosságáról, vagy a tournamentek jelentõségérõl hadoválnak nekünk iszonyú blõdségeket az egyébként igen ritka átvezetõ jelenetekben. A különbözõ pályák funkciója persze nem más, minthogy begyakoroljuk a játék lehetõségeit és funkcióit a multihoz, de azért legalább valamilyen közepesen érdekes és összefüggõ sztori nem ártott volna, mert egyedül játszva így az UT III dögunalmas. Ezen nem segít az sem, hogy a pályák végsõ soron teljesen hagyományos UT-játékmenetet tartalmaznak, ahol botokkal kell megküzdenünk, illetve a pályák betöltése közben hallható „sztori", amit egy marine mesél el, valami olyan szinten érdektelen, hogy jobban jártunk volna, ha inkább ilyenkor csak zene szól, vagy csend van. Kár, hogy a single részt nem sikerült egy picit érdekesebbre varázsolni, mert kezdõknek azért nagy segítséget jelent ez az oktatórész, de még azok a veteránok is végigfutottak volna rajta, akiket érdekel egy jól kidolgozott sci-fi sztorimód. Persze az Unreal Tournament alapvetõen nem a szinglirõl szól, amit pedig az Epic multiplayer téren letett az asztalra, az igazán elsõrangú. A fejlesztõk visszatértek a gyökerekhez, és bár az elõzõ részekben rendkívül népszerû onslaught és assault játékmód ezúttal kimaradt a játékból, ezekért bõségesen kárpótol a warfare rész. Hiába van kevesebb játékmód ebben a részben, mint a korábbiakban, ezek sokkal jobban kidolgozottak, a pályák általában hibátlanok és a botok is sokat javultak. Ezúttal a gravitációt is sokkal jobban sikerült szimulálni: az U3 motor nemcsak sokkal szebb, hanem érezhetõen realisztikusabb is. Nekem nagyon bejött az UT III, és ha beindulnak végre a szerverek, akkor biztosan sokat játszok majd vele. Gyönyörû és stílusos látványa valahogy jobban megfogott, mint a Team Fortress 2 karikatúraszerû vizuális világa, vagy az Enemy Territory: Quake Wars kicsit csúnyácska grafikája. Tetszik az is benne, hogy remek átmenetet képez a taktikusabb Battlefield-szerû csapatjátékok és a Quake III-jellegû öldöklések között. Várom a szervereket szeretettel, aztán ne lepõdj meg, ha az egyik pályán a háromcsöves rakétavetõm éppen téged talál el... 93%
    Megjelenítve 1-től 1-ig (összesen 1 ismertető)
    Talált Oldalak:   1