Sid Meier’s Civilization 6 Konzol típusa:

SZINTÉN ELÉRHETŐ Sid Meier’s Civilization 6 - PC DVDSid Meier’s Civilization 6 - XBOX ONESid Meier’s Civilization 6 - NSW
Bruttó ár
8.390 Ft
Nettó ár: 6.606 Ft
 
Termék kódja: 402222
2KEN szinkron

Sid Meier’s Civilization 6 [PS4]

Tisztelt Vásárlók! Az adott termékleírás javítása folyamatban van, az esetleges pontatlanságokért elnézést kérünk!
Amennyiben a fenti okból kifolyólag a termékleírásban valami nem egyértelmű az Ön számára, úgy kérjük a további információkért a rendelés leadása előtt vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal!
A Sid Meier Civilization 6 elõször lesz elérhetõ a PlayStation4-en és az Xbox One-on! 4 további tartalomcsomag van a PlayStation4 és az Xbox One számára: Lengyel civilizációs és forgatókönyv-csomag Vikings Scenario Pack Ausztráliai civilizáció és forgatókönyv csomag Perzsa és Macedon Civilization & Scenario Pack Ezenkívül a PlayStation4 verzió a következõ kiegészítõ tartalmat fogja tartalmazni az akció részeként: Nubia Civilization and Scenario Pack Khmer és Indonézia Civilization & Scenario Pack Az eredetileg a legendás tervezõ, Sid Meier készítette a Civilization egy körökre osztott stratégiát, amelyben megkísérel egy olyan birodalmat felépíteni, amely ellenáll az idõ próbájának. Légy a világ uralkodója azáltal, hogy létrehoz egy civilizációt és vezeti azt, amely a kõkorban kezd zarándoklatot folytatni, és a kutatás eléri az információ korszakát. Bérszárnyak, diplomáciai úton járnak el, elõmozdítják a kultúrát, és szembesülnek a legnagyobb történelmi vezetõvel a világ legnagyobb civilizációjának felépítésében. Sid Meier Civilization 6 új lehetõségeket kínál a világba való bekapcsolódáshoz. A városok fizikailag növekednek a térképen, az aktív technológiai és kulturális kutatás új lehetõségeket kínál, és a rivális vezetõk történelmi jellemzõik alapján saját menetrendjüket folytatják, ahogy ötféle módon versenyeznek a gyõzelemért. Széles körû birodalmak Csodálja meg birodalmainak csodáit, mivel azok a térképen még mindig kiterjednek, mint még soha. A városokban az épületek nem csak az eredeti városi téren helyezkednek el, vagy szomszédos részekre oszlanak, hanem 12 különféle színkódú környéki rendszert hoztak létre, amelyek közül 5 vagy 6 lesz elérhetõ a játék kezdetétõl. A környékek külön térben léteznek a városában, és mindegyikben csak bizonyos típusú épületeket tudsz építeni. A campus -nak nevezhetõ tudományos körzetben csak tudományos épületeket, például könyvtárat, egyetemet és laboratóriumot építnek. És városa hirtelen kutatásra szakosodik. Természetesen a városban felépíthetõ környékek számát a népesség korlátozza, ami arra készteti Önt, hogy válasszon a város kezdetén a szakosodásra, és jó indokod van arra, hogy a lehetõ leghamarabb kibõvítse. Ezenkívül ezek a döntések erõsen befolyásolják, hogy milyen mezõkkel indul a városa. Ha egy "campus" szomszédságot épít fel a hegyek vagy a dzsungel közelében, akkor bónuszt kap a tudomány számára, de ezek a körzetek szintén helyet foglalnak el, és el kell kezdenie gondolkodni a lakosok élelmezésére. Gondoskodnod kell arról, hogy továbbra is képesek gazdaságokat és bányákat építeni, a világ csodái akár az egész mezõt felveszik. Emellett képes lesz egy katonai kerületet felépíteni, ahol katonai épületek fognak elhelyezkedni, miközben lehetõséget ad arra, hogy falakkal megerõsítse és tüzelési támadásokkal járjon, megduplázva a város védelmét. Aktív kutatás További újítás a technológiai kutatás változásai. A múltban lehetõsége volt a tengerészet felfedezésére olyan gyorsan, mint a szigeti városokban. A Sid Meier Civilization 6-ban a technológia fejlesztése a környezethez és az elvégzett tevékenységekhez kapcsolódik. Az egyes technológiákhoz kapcsolódó tevékenységek kapcsolódnak, és ez javítja a kutatás sebességét. Például a falazat kutatását felgyorsítja az építõegység, amely kõfejtõket hoz létre. Egy nemzetnek, amely nem fér hozzá a kõhöz, hosszú ideig ilyen kutatást kell végeznie. Másrészt a tengeri nemzetek hajókat és kikötõket akarnak építeni, amelyek a jövõben számos bónuszt jelentenek a tengeri technológiák terén. A barbár csaták a játék elején felgyorsítják a katonai technológiai kutatások sebességét stb. Dinamikus diplomácia A diplomáciai rendszer szintén teljesen átalakult. A Civilization 5-ben a civilizációknak különbözõ elõnyeik voltak, de az AI ellenfelekkel játszott játékban úgy érezted, hogy sok nemzet azonos. Az összes vezett nemzetük történetének megfelelen újraválasztották. Lesz olyan vezet, akinek megszállottja a világ csodáinak felépítése, és lehet, hogy háborút hirdenek azoknak a nemzeteknek, amelyek a világ több csodáját építik fel. Egy másik példa a visszatérõ városi államokhoz kapcsolódik, lesznek olyan vezetõk, akik megpróbálják a lehetõ legmagasabb szintû barátságot kötni

Értékelések Sid Meier’s Civilization 6

Nincs vélemény a termékről.